31 October 2008

al kenyangnyang

kenyang kenyang! tp tak tahan tadi semua malu2 tiger nak abes kan sate terakhir ahaha org ni pelawa org tu taknak org nu pelawe org ni taknak haih tp mmg mcm tu kan kalo pegi memane ke, jamuan kawin ke,bile p warung mn2 ke kalu mcm kuih ke sate ke.kalau tinggal satu mesti semua dtg penyakit malu2 nak amek padahal dalam hati aku nak aku nak jgk!



comsem paling tak tahan,sungguh terharu aku tgk die mkn haha lain kali kalo nak ajak bdk ni p mkn p la mcd ka kfc ka sbb die kalo mkn meesup ka mee rebus ka mesti mata berair mcm tgh tgk filem tamil lama yg romantik sedih je.haha lain kali sungguh la kalo die oder je mknn yg pedas2 mmg aku amek gamba mata die guna cam 10Megapixel punye ahaha.kesian comsem :D



kajol piya hey pulak die mmg terer kalo bab pedas2 tp terer2 pon td malu2 jgk nak habiskan sate terakhir tu haha kan kajol piya hey kan.tp aku nak ty dr dl lg kenapa la budak ni selalu p ecm tiap2 mnggu.ade appointment ? epoimen ape cik jaol piya hey wey? tak pernah nak bgtau aku.ala kalo nak date pon takpa cakap je lah malu2 pulak dgn i haha.cik kajol piya hey kalo anda bc post ni sila reply dgn laju nye ok haha aku nak tau jugak jawapannye.



zuu budak ni no comment haha kalo bab mknn die senyap je semua jenis menu halal die bole bedal cuma jgn tambah chili sos je dlm mknn yg die nak mkn tu haha sampai aym kfc pun die mkn kosong je tak la mcm org lain punye la riuh sekampung kalo takde botol sos kat ats meja bile p kat mn2 cawangan kfc di melesia ni.nasib baik die tak ggt kuku masa mkn td kalo tak mmg aku ketuk kepala ko laju2 zuu haha dahla haritu mkn sate tak tapau utk aku pun :( sedih2 tp nasib baik hari ni dpt jgk lepas geram nak makan sate sbb aku dr ry petama tak sempat nak jamah sate tu.semalam pon sebenanye dah bedal kaw2 haha tp jgn lupa mkn secara berkala kan fit cekodok kan :D



sekian nk sambung tgk movie plak yg dah tebantut td bile ade roger td jom2 mkn lua,kafe semua dah ttp!


pesanan:mkn lewat mlm boleh menggemukkan lg2 org mcm aku yg malas joging ni

1 comment:

Anonymous said...

kajol?tringt dlu2.tu one of nicknames i.ade org pggil i kajol. :p