31 October 2008

milo, printer dan art

5.30am bunyi alarm yg sungguh menyakitkan kepala dan jiwaraga bila bebunyi then kemana hilangnye lepas tu bunyi serta jam td ? kalo tak bawah katil member cari lah belakang tepi loker takpun dalam jag air kot. tp bg aku tak sanggup nak terletak dalam jag air tu mmg tak. dah 3 tahun i pakai alarm berperisa motorola tu tau.so rutin harian lepas bgn, solat, memekik kat membe bgn solat, "bangung!bangung la bangung la dah nak abes waktu ni",entah kenapa harini mcm lemah lembut sopan santun je kejutkan rakan sekatil.then dah abes berkata2 sopan bebel td igt ke dah bgn, ampehh duk tarik selimut lg.haha kepenatan kot semalam.dah esk ko tak bgn subuh lg aku libas dgn hanger baju besar gedabak lg keras padat aku tuu.Then mcm biase lah lps solat aku gerak kn mouse pc utk active kn aku punye pc yg selalu tak pernah ttp ni. biase pg2 ni terus godeh2 myspace fs donlod lagu semua lah tp alangkah mendungnye semua takbole bukak!dah mcm kene blocked.eleh emo pulak ko padahal dah lame mcm ni.semua takbole bkk kecuali lah fs.aduyai pihak atasan U aku ni tak tau ke bahawa 90% resepi kejayaan para2 senarai dekan kesemuanye menjadikan myspace serta website2 mendonlod sebagai sumber inspirasi mereka serta boleh meningkatkan lg daya juang yg tinggi, menambahkan pengetahuan dalam softskill utk mencapai kejayaaang serta bagus semasa latihan industri nnt.haihhh :(

Jadi oleh kerana semua website kegemaran dah mcm takbole bkk wpun dah pakai software unblock semua masih tak dapat.so aku gunakan ms teluang ni utk menaip sikit lg asgmnt yg pttnye hantar harini tp bt2 mcm nak kene anta masa grad nnt haha.sambil menaip tak sah la kan tak dgr lagu,so kalo pg2 ni aku syorkan hang pa semua dgr lagu mcm "Siti "by Force Vomit ke "kedah pantang kalah" by The Offside takpun lagu2 rap yg laju nak mampus tak paham sepatah.lagu2 ni bg aku bg la semangat sikit and otak bepusing ligat lepas mamai dr bgn di buai mimpi indah dan malang.argghhh stop kejap utk blog....sat g aku sambung lg..byk lagi nak kene taip ni!

S

I

A

P

!

!

yeah!yeah!finally siap jugak kerje terakhir yg diber oleh lecturer tesayang aku sebelum final xm yg di jangka bmula 4bh ni(takut aku tgk kalender) bole tahan la dah taip2 edit2 asgmnt serta project semua.tgk2 nak kene print dekat 200 m/s lebih ? peerrghh padan muka ko printer!berasap la ko!keringlah poket tuan ko! sambil2 duk tgh tunggu print tu sempat jgk la singgah kat satu website art fav, try la searh nnt , taip je "Pablo Picasso Art" whaa mmg hebak2 hasil kerja tgn beliau mmg hebak.aku mmg suka tgk lukisan2 tp betul sungguhlah aku benci utk melukis!dari bangku tadika lg.ni nak cerita waktu zaman sekola ni haha.mmg dl2 time sekola bila kelas art je mesti aku ponteng lepak kat dalam bilik guru sbb ade aircond haha pernah di buat org tak ponteng p bilik guru ?bila xm je tak lain tak bukang aku la antaranye yg failed aku pun taktau kenapa aku sgt2 takde bakat dlm bab2 melukis ni nasib baik lah paper art ni takde dlm pts upsr pmr spm semua tu.kalo tak mmg la mengjahanamkan sijil! ART - G8 haha anda failed!

alamak! project hang nak kene submit pg ni samdol!later2 gtg akn di update lg ok

No comments: